Thursday, July 2, 2009

Perjalanan Pendaftran DPLI Berjalan Lancar

UPSI - (MSK UNIVERSITI)Pendaftaran Pelajar Diploma Pendidikan Lepasan Ijazah yang berlangsung hari ini (2/07/2009) berjalan dengan lancar walaupun terdapat beberapa kekangan masalah yang tidak boleh dielakkan.Keadaan cuaca banyak memainkan peranan terutamanya semasa hari pendaftaran pelajar.Namun ianya bukanlah alasan konkrit yang boleh dinyatakan oleh mana-mana pihak.

Pihak SMS yang mengendalikan MSK kali ini telah bersiap sedia dengan apa jua keadaan yang berlaku terutamanya dari perubahan tentatif mahupun pertukaran masa kerana semua itu dianggap normal dalam satu-satu program.

Namun, beberapa kritikan yang dinyatakan di dalam sesetengah blog mengenai MSK kali ini haruslah ditapis kerana mengktitik merupakan satu kaedah untuk memperbetulkan tetapi sebarang kritikan yang dinyatakan haruslah di selitkan bersama langkah atau usaha untuk mengatasi masalah itu.

Diharap kepada semua mahasiswa yang aktif mengikuti perkembangan blog supaya mengkaji setiap informasi yang diterima dari setiap blog dan bukan hanya menerima sebarang berita yang dinyatakan secara bulat-bulat.

0 comments: